Tytu³: film inna konkluzja Wiadomo¶æ wys³ana przez: juropopes Kwiecieñ 12, 2018, 12:22:54 Kolego tak jak na filmie z tym ¿e konkluzja inna. Ludzie w komentarzach pisz± o tym problemie. Jest to znany i nagminny problem. Co do szczegó³ów nie bêdê sie rozpisywa³. Rób zg³oszenie na stronie DJI wysy³aj do Holandii, gimbal board do wymiany, nie kombinuj przez sklepy tylko bezpo¶rednio. Ca³a operacja jak dobrze pójdzie 10 dni i masz sprzêt nowy (czytaj refurbished). Przy dobrym sprzecie bez tej wady latasz czy to 2 stopnie czy -15 bez drgawek. Wysokich lotów Dziêki bardzo za informacje, bêdê wymienia³ po wyje¼dzie który mam za oko³o 10 dni, wolê nie ryzykowaæ, ¿e nie bêdê mia³ na ten wyjazd drona, bo szkoda by³oby. Jak mi pozytywnie rozpatrz± zg³oszenie to pokryj± wszystkie koszty czy w ramach Care bêdê musia³ zap³aciæ?
|